עבודת הברמן יין בירה משקאות קוקטילים בתי ספר קורס ברמנים

סביבת העבודה בבר

אתם בדרך להיות ברמנים? הגיע הזמן לעשות סדר בסביבת העבודה וללמוד בדיוק מה צריך להיות סביבכם ואיפה בדיוק כל דבר מונח. אתם תלמדו מה אתם חייבים לשמור קרוב אליכם במהלך העבודה ומה רק יפריע לכם. והכי חשוב איך לסדר את הבר כך שהסידור יסייע לכם בעבודה, והבר לא יהיה מבולגן ולא נוח לתפעול, בעיקר בשעות הלחוצות... קראו את המאמר הבא ולמדו איך בדיוק צריכה להראות סביבת העבודה שלכם בבר.

סדר עדיפויות – ביטוי המפתח

קיבלתם עבודה כברמנים? מזל טוב!

אם אתם רוצים להיות הברמנים הכי מצליחים של העיר, אלו שכל הלקוחות מגיעים במיוחג אליהם, שכולם אוהבים אותם, וכוס הטיפים שלהם גדולה משל כולם, הגעתם למקום הנכון.

בפורטל זה תלמדו את כל מה שאתם צריכים לדעת בכדי להיות הברמנים הטובים ביותר!
והפעם נעבוד על סידור סביבת העבודה בבר.

בעת סידור סביבת העבודה בבר המפתח העיקרי שצריך להנחות אותנו הוא "סדר עדיפויות".
אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו סתם "לזרוק" את כל הדברים על הבר ללא כל סדר וכוונה מראש, ולצפות שבזמן לחץ יבוא גמד קטן וישים לנו ביד בדיוק את מה שאנו זקוקים לו.
זה לא עובד ככה.
בכל דבר בחיים הסדר הוא דבר חשוב, ובמיוחד כאן.

סביבת העבודה שלנו צריכה להיות מחולקת למספר אזורי עבודה עיקריים:
האזור הראשון הוא אזור התצוגה. זהו האזור שבדרך כלל ממוקם מאחורי הבר וכמובן – מול העניים של הלקוח, עליו נמצאים המשקאות המבוקשים ביותר.

חשוב לשמור על איזור זה מסודר ומושך כמה שיותר. תחשבו שזהו איזור הדומה למדפי הממתקים הנמצאים ליד הקופאיות בסופר, אלו שמטרתם לפתות את הלקוח לקנות עוד מוצרים ברגע האחרון. אזור התצוגה נועד כדי למשוך את הלקוח לקנות עוד ועוד ולכן הוא חייב להראות נפלא.
האזור השני הוא אזור ה"בר המהיר" (מוכר יותר בשם ה"ספיד בר"), וכשמו כן הוא – באזור זה מסדרים את המשקאות בהם משתמשים פעמים רבות בכדי שהם יהיו במצב שליפה מהיר בזמן העבודה.

נח ומומלץ לחלק את האזור הזה לשני חלקים – אחד לכל הדרוש להכנת "דרינקים" והשני להכנת קוקטיילים.

האזור השלישי, והאחרון, הוא אזור המזון. ברמן טוב צריך להיות מוכן לכל מצב לחוץ שיכול להגיע, ולכן באזור זה עליו להכין לעצמו מראש את כל מה שהוא יכול בכדי לזרז את עבודתו בהמשך הערב. באזור זה אפשר להכין את הקישוטים לקוקטיילים, קצפות, גלידות, מוצרים קפואים למיניהם וכל דבר אחר שישמש אותנו אחר כך בעבודה השוטפת. ובנקודה זו הכי חשוב – לא להיות קמצנים! עדיף להכין קצת יותר ממה שנראה לנו שנצטרך בכדי שלא "נתקע" עם חוסרים ברגע הכי לחוץ שיש…
בסיכומו של דבר, כדי להצדיק את השם שלנו כברמנים אנחנו חייבים לכבד את המקום שהעניק לנו את השם הזה – הבר. לשמור על הסדר והניקיון שלו ולעשות כל מ שניתן בכדי שנוכל לתת ללקוחות שלנו שירות טוב ומהיר יותר.
מוכנים? קדימה, לעבודה!

קבל מידע על קורס ברמנים
מלא פרטים לקבלת מידע חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד
יש לסמן מוסדות לימוד בהתאם למקום מגוריך

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר

קבל מידע על קורס ברמנים
מלא פרטים לקבלת מידע מנציג טלפוני חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר