הקריה האקדמית אונו

בואו לקרוא על מסלולי הלימוד השונים לתואר ראשון ושני וללימודי תעודה בקריה האקדמית אונו. תנאי קבלה, המרצים והפקולטות השונות, הכל באתר אחד!

שינוי החברה מתחיל בקריה האקדמית אונו

הקריה האקדמית אונו הוקמה בשנת 1995 כשלוחה של אוניברסיטת מנצ'סטר הבריטית, ובשנת 2003 הוכרה על ידי המועצה להשכלה גבוהה, והחלה להעניק תארים של מוסד ישראלי. במכללה, הממוקמת בקרית אונו שבמרכז הארץ, לומדים יותר מ – 7000 סטודנטים, והלימודים בה מתמקדים בשלוש פקולטות: הפקולטה למנהל עסקים, המעניקה תואר ראשון ושני, והפקולטות למשפטים ולמקצועות הבריאות, המעניקות בשלב זה תארי "בוגר" בלבד.

מלבד תוכניות הלימודים הסטנדרטיות, מחויבת הקריה האקדמית אונו לשינוי פני החברה הישראלית, מטרה אותה היא חותרת להגשים באמצעות מגוון תוכניות בעלות צביון ייחודי, כגון התוכנית לפיתוח מנהיגות חברתית ליוצאי אתיופיה, הקמפוס החרדי, התכנית ליזמות חברתית, מרכז נגה למען נפגעי עבירה, מערך קליניקות משפטיות, ועוד. בין התוכניות המעניינות ביותר ניתן, למשל, למצוא את תוכנית מנהיגי ארבע הדתות בישראל, במסגרתה לומדים יחד מנהיגים רוחניים יהודים, מוסלמים, נוצרים ודרוזים לקראת תואר ראשון במשפטים, בתנאים של דיאלוג.

איכות ללא פשרות

כמוסד אשר שוקד על פיתוח והקניית ידע אקדמי תיאורטי בצד יישום הידע הנרכש והקניית מיומנויות מעשיות, ולצורך כך מפעילה מערך משולב של מרכזי מחקר אקדמיים בצד תוכניות תכניות העשרה שבאמצעותן משתפים הסטודנטים פעולה עם ארגונים וחברות בתעשייה ובעולם העסקים. בין מרכזי המחקר הרבים שמפעילה המכללה ניתן למצוא את מרכז Orif לחקר שוק ההון, מכון המחקר למקצועות הבריאות והרפואה ועוד רבים אחרים, ובין תוכניות ההעשרה הרבות בולטת, למשל, תוכנית "חדר העסקאות" המשותפת למכללה ולבנק הבינלאומי הראשון, שבמסגרתה מתמחים סטודנטים לתואר שני במנהל עסקים בתחום המימון ושוק ההון.

סגל המרצים במכללה כולל אנשי מקצוע מוכרים ובולטים בתחומם, שהינם בעלי תארי ד"ר ברובם המכריע, וגם בהיבט זה בא לידי ביטוי עקרון ה"אקדמיה היישומית" המוביל את המכללה. בנוסף, הסטודנטים מקבלים שירותי עזר שעלותם הכוללת גבוהה, כגון גישה לעותקים מרובים של ספרי לימוד בספריות, קבלת תקליטורים אישיים עם ספריות ומאגרי מידע משפטיים, ועוד.

על אף היותה מוסד צעיר וחדש יחסית למכללות אחרות המקבילות לה, הקריה האקדמית אונו זוכה לפופולאריות גוברת והולכת, וכבר כיום הפקולטה למשפטים שלה היא הגדולה בישראל. על פי נתוני המועצה להשכלה גבוהה, הסטודנטים במכללה מדרגים את המוסד בציונים גבוהים יחסית למוסדות מקבילים, בהיבטים של רמת קורסים, טיב הוראה, יחס מרצים לסטודנטים, תנאים פיסיים במתקני הלימוד, ופרמטרים רבים אחרים.

ספריות הקריה האקדמית אונו

  • ספרייה מרכזית – אוסף עשיר ומעודכן, הממוקם בבניין חדש ומצויד טכנולוגית.
  • ספריית הקמפוס החרדי – הספרייה מעמידה לרשות הסטודנטים את כלל השירותים שמציעה הספרייה המרכזית של המכללה.

ייחודיות הקריה האקדמית אונו

הקריה האקדמית אונו הינה מוסד פרטי להשכלה גבוהה, וככזו היא מאופיינת ברמת גימור גבוהה – הקמפוס שלה חדש, נוח ומזמין, והשירותים הניתנים לסטודנט עוטפים אותו מכול כיוון, על מנת להעניק לו תמורה מלאה לכספו – שכן שכר הלימוד איננו מסובסד על ידי המדינה – ולסייע לו לסיים את לימודיו בהצלחה יתרה, כאשר הוא מצויד בכלים האיכותיים והמקצועיים ביותר. עם זאת, היוקרה איננה גורמת למכללה לשכוח את תפקידה ואחריותה החברתיים של האקדמיה באשר היא, והקריה האקדמית אונו מחויבת למעורבות חברתית של תלמידיה, ולרתימת המשאבים הרבים שלרשותה לשינוי חברתי משמעותי, במגוון זירות והיבטים.

פקולטות בקריה האקדמית אונו

  • הפקולטה למנהל עסקים
  • הפקולטה למשפטים
  • הפקולטה למקצועות הבריאות

מידע נוסף

כתובת: למשלוח דואר: הקריה האקדמית אונו, ת"ד 759, צה"ל 104, קרית אונו 55000.
טלפונים: 1-800-550-555; לקבלת מידע לגבי תואר ראשון – 03-5311861/2; לקבלת מידע לתואר שני – 03-5311816/947.

קבל מידע על הקריה האקדמית אונו
מלא פרטים לקבלת מידע חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד
יש לסמן מוסדות לימוד בהתאם למקום מגוריך

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר

עוד על הקריה האקדמית אונו

קורס חשבי שכר בקריה האקדמית אונו כתובת הקריה האקדמית קרית אונו (בשיתוף חשבים ה.פ.ס. מידע עסקי) רח' החרושת 32, אור יהודה 03-5356118, להשתלמויות 03-5680880 הקורס בקריה האקדמית אונו מוכר על ידי לשכת רואי החשבון בישראל, המקיימים את המבחנים הסופיים לחשבי שכר. למה ללמוד חשבי להמשך קריאה »
לימודי ריפוי בעיסוק בקריה האקדמית אונו B.O.T בריפוי בעיסוק – רקע תיאורטי עמוק בשילוב של יכולת מקצועית אנושית ונגישה בשנת 1995 הוקמה הקריה האקדמית אונו כשלוחה של האוניברסיטה ממנצ'סטר באנגליה, כעבור מספר שנים קבלה אקדמיה זו את עצמאותה והוכרה על ידי להמשך קריאה »
לימודי קלינאות תקשורת בקריה האקדמית אונו B.A בהפרעות בתקשורת – מקצוע אבחוני, טיפולי ושיקומי המקדם תהליכי תקשורת הקריה האקדמית אונו הוקמה כשלוחה של אוניברסיטת מנצ'סטר באנגליה בשנת 2003 קבלה האקדמיה את הכרתה של המועצה להשכלה גבוהה והיא כיום מוסד עצמאי פרטי. להמשך קריאה »
לימודי מנהל עסקים בקריה האקדמית אונו לקבל את הכלים המעשיים כבר במהלך הלימודים הקריה האקדמית אונו אשר הקומה בשנת 1995, הייתה בתחילה שלוחה של אוניברסיטת מנצ'סטר, הקריה קבלה בשנת 2003 הכרה של מוסד אקדמי מהמועצה להשכלה גבוהה והיא מחלקת את מסלולי להמשך קריאה »
לימודי משפטים בקריה האקדמית אונו הקריה האקדמית אונו מתרכזת בשלושה תחומים: מנהל עסקים, משפטים ומקצועות הבריאות. הקריה הוקמה בשנת 1995 ובתחילת דרכה היא הייתה שלוחה של אוניברסיטת מנצ'סטר בבריטניה, בשנת 2003 הקריה קבלה הכרה מהמועצה הישראלית להשכלה גבוהה. בקריה האקדמית להמשך קריאה »

קבל מידע על הקריה האקדמית אונו
מלא פרטים לקבלת מידע מנציג טלפוני חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר