כאפשרות ברירת מחדל, פקודת פרסום קבצי פלאש יוצרת קובץ פלאש SWF ומסמך HTML שמכניס את תוכן הפלאש של המעצב או המפתח אל חלון הדפדפן. פקודת הפרסום יוצרת ומעתיקה קבצי איתור למקרומדיה פלאש 4 ומעבר לכך. נגני פלאש 6 ומעלה תומכים בקידוד טקסט Unicode, תמיכה המאפשרת למשתמשים לצפות בטקסטים בשפות מרובות ללא קשר לשפת מערכת ההפעלה הספציפית של מחשב המשתמש. ניתן לבצע פרסום קבצי פלאש באופן הכולל פורמטים אלטרנטיביים ל-FLA ו-SWF הנתמכים על ידי נגני הפלאש, למשל GIF, JPEG, PNG ו-QuickTime עם קוד ה-HTML הדרוש להצגת התוכן למשתמשים (אם הקוד לא קיים על מחשב המשתמשים נגן פלאש מתאים מותקן). בפעולה זו, ההגדרות לכל פורמט אלטרנטיבי נשמרות בתוך קובץ ה-FLA.
פורמט הפלאש SWF נועד לבצע העלאה ופרסום מקוון של תוכן פלאש. ניתן לנגן תוכן בדרכים הבאות:
פורמט SWF הוא סטנדרט קובץ פתוח וכללי שיישומים אחרים תומכים בו מעבר לנגנים ויישומים של Adobe. כדי לצפות או להשתמש בתכני פלאש בדפדפני אינטרנט, יש צורך בהתקנת נגן הפלאש על המחשב של המשתמש. לכן, תהליך פרסום קבצי פלאש כולל גם אפשרות לבדיקה האם המחשב הרלוונטי כולל נגן פלאש מתאים, בעוד אם אין נגן פלאש, הדפדפן יציע למשתמש להורידו ולהתקינו או יציג תוכן אלטרנטיבי כפי שהוסבר בכלליות בסעיף הקודם. פרסום קבצי פלאש כיום כולל מספר מאפיינים אשר נועדו לשפר את האבטחה על קבצי הפלאש שמעצבים ומפתחים מעלים לרשת. אבטחה ברמת שיתוף מידע, הגבלות HTTPS למשל, אבטחת רשת, כלי אוטומטי מובנה למניעת שימוש זדוני בקבצי פלאש לשתילת כלים במחשב המשתמש או לביצוע פעולות הרסניות – ועוד מגוון כלי אבטחה משופרים.
פרסום קבצי פלאש לאינטרנט מצריך גם קובץ HTML כדי לנגן את קובץ ה-SWF וכדי לפרט הגדרות דפדפן ספציפיות. על מנת לנגן קובץ SWF שמכיל את תוכן הפלאש שנוצר על מסמך ה-HTML יש להשתמש בתגיות Object ו-Embed עם הפרמטרים הנכונים. כל אלו מהווים פרטים טכניים מקצועיים הנלמדים במסגרת קורסי פלאש למעצבים גרפיים ומפתחי אינטרנט. מעבר למסמכי HTML אלו, כדי להציג תוכן פלאש בפורמט SWF למשתמשים יש לוודא כי שרת האינטרנט של האתר הרלוונטי יודע לזהות קבצים אלו.
החל משנת 2008, Adobe יישמה מרכיב משמעותי בנושא פרסום קבצי פלאש. כיום, פלאש מאפשרת למנועי החיפוש לבצע אינדקס טקסטואלי של תכני הפלאש באתרים (הכוונה לתוכן הטקסט בקובץ ה-SWF). מדובר על יכולת שלא הייתה קיימת בעבר, חסרונה מנע קידום אתרים לאתרי פלאש ולמעשה גרם לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים לראות אתרים אלו כדפים ריקים למרות שבפועל, אלו הכילו תוכן עשיר ואינטראקטיבי מאוד.
פרסום לקובץ SWF בפלאש:
פרסום אתר פלאש: