אחד הדברים המקשים על אנשים רבים, בעיקר במקומות עבודה בהם עלינו לספק את התפוקה ב"דדליין" לחוץ, הוא ההתמודדות עם לוחות הזמנים. מקומות עבודה רבים מצפים מהעובדים לעבוד שעות נוספות רבות ואף לעבוד לאחר שעות העבודה במשרד מהבית, כדי לעמוד ביעדי החברה ולשמור על רמות הישגיות ותחרותיות. כדי להתמודד עם לוחות הזמנים בהצלחה, עליכם ללמוד להתייעל ולתכנן את זמנכם כראוי. למשל, הכינו לעצמכם סדר יום מאורגן הכולל את כל המשימות אותן עליכם לבצע באותו יום, כולל הערכת זמן לכל משימה. במידה והמשימות שלכם גדולות ולא מוגדרות בבירור, נסו לחלק אותן למשימות קטנות יותר כדי שיהיה לכם קל יותר להעריך את משך הזמן של כל משימה. כך, גם יהיה לכם קל יותר לאתר את המשימות המסובכות יותר מבעוד מועד ולעבוד עליהן במקביל למשימות האחרות, לבקש עזרה מעמית ועוד.
מקור נוסף ללחצים ומתחים במקום העבודה, הוא תקשורת קלוקלת ויחסי עבודה לא נעימים עם הממונים עליכם או עם העמיתים שלכם. רבים מאיתנו חווים קשיים במקום העבודה כתוצאה ממנהל מלחיץ או מזלזל, או מעמית לעבודה הנכנס איתנו לעימותים. ברוב מקומות העבודה עובדים במתכונת של צוותים ולכן, התקשורת בין חברי הצוות היא קריטית לאפקטיביות העבודה. כמובן שיחס מזלזל, מעליב או אגרסיבי מצד עמית או מנהל יגרום ללחצים נפשיים ולאי נעימות ויפגע ביעילות העבודה לאורך הזמן. הדרך להתמודד עם לחצים אלו, היא לנסות ראשית לברר עם העמית או עם המנהל באופן אישי האם יש לו בעיה מסוימת עם דרך העבודה שלכם אשר גורמת לו להתנהג בצורה זו. במידה ושיחה אישית לא מקדמת אתכם, נסו להעלות את הנושא בפורום מתאים, לעיתים אפילו בנוכחות מנהל בכיר. עליכם להבהיר לעמית או למנהל שהיחס שלו כלפיכם פוגע בתפקוד שלכם ושל הצוות כולו.
לחצים בעבודה הם מקור ללחץ נפשי אשר משפיע על התפקוד שלנו גם בעבודה וגם מחוצה לה. לתחושה שלנו בעבודה השפעה רבה על ההערכה העצמית שלנו כמו גם על המשך הקריירה שלנו. לכן, כדאי שלא לגרור מתחים וכעסים ממקום העבודה, אלא לנסות להעלות את הבעיה מול העמיתים הרלוונטיים ולפתור את הנושא במקצועיות ובנעימות.