תואר ראשון בפרסום

תואר ראשון בפרסום על קצה המזלג

משך הלימודי
משך הלימודים

3 שנים.

מסלול
חד חוגי / דו חוגי

דו חוגי מגוון.

מיומנויות
מיומנויות נדרשות

הבנה, יצירתיות, יוזמה, ויישום.

התמחות
התמחות / סטאז בסיום התואר

ללא.

קבלה ללימודים
קבלה ללימודים

תואר

השקעה
השקעה בלימודים

תואר

סביבת הלמידה
סביבת הלמידה ואופן הבחינות

סדנאות, עבודות, ומבחנים ברמה סבירה.

ללמוד ולהבין את ה'פריים טיים'

לימודי תואר ראשון בפרסום וקופרייטינג הם לימודים מבוקשים מאוד, הם נלמדים במסגרת מסלולים דו חוגיים או חד חוגיים עם התמחות בתחום הפרסום. ניתן ללמוד לתואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בפרסום ושיווק, תואר ראשון בתקשורת, ועוד.

מטרת תוכניות הלימודים במסלולים השונים הינה להכשיר את הלומדים בכלי עבודה שונים על מנת שידעו להשתמש בכלי הפרסום באופן יעיל ונכון, כמו כן התוכנית מקנה ללומדים ידע בניהול שיווקי, מערך הפרסום והשיווק, רזי התקשורת ועוד. המטרה העיקרית היא שהלומדים ירכשו את הכלים הנחוצים לתפקידי ניהול בפרסום ותקשורת וישתלבו במערך התקשורת ועולם הפרסום.

לימודי תואר ראשון בפרסום נחשבים למעניינים ביותר ומגוונים ונלמדים בהם קורסים כדוגמת: חשיבה רעיונית, קופרייטינג, תכנון מסעי פרסום, יסודות השיווק, תסריטאות, סיעור מוחות, חשיבה אינטואטיבית, שיווק ופרסום, כתיבה יצירתית, יחסי ציבור, שמות מותג, עיתונות, ועוד. החומר מועבר באופן תיאורטי וכן בעזרת סדנאות.

קהל יעד לתואר ראשון בפרסום

תואר ראשון בפרסום הוא תואר המתאים בעיקרו לאנשים בעלי כריזמה אשר רוצים ללמוד עוד על מאחורי הקלעים ולאלו האוהבים את ההתנהלות המהירה, בעלי יצירתיות, אנרגטים ובעלי כושר הבעה ושכנוע, אשר מעונינים ללמוד ולהתמחות בתחום הפרסום, התקשורת, והשיווק.

אפשרויות תעסוקה לאחר התואר

בסיום התואר ניתן להשתלב במגוון רחב של עבודות כגון- עיתונות, תקשורת, קופרייטניג, כרעיוני, תקציבאי, בחברות פרסום, יחסי ציבור, שיווק בחברות שונות, ייעוץ שיווקי, עבודה במחלקות פרסום בחברות, ועוד.

ניתן אף להמשיך וללמוד לתואר שני, כאשר מטרת לימודי תואר שני בתקשורת, מלבד רכישת הידע והכלים הנוספים, היא ליצור עדיפות בשוק הרווי. בוגרי התואר השני זוכים להעדפה ומשתלבים בקלות רבה יותר בתחום הפרסום, שיווק, אינטרנט, והטלוויזיה. היתרון מתבטא גם בהיקף השכר.

מיתוג, שיווק, ויחסי ציבור

תוכניות הלימוד בתואר הראשון בפרסום מאפשרות להיחשף לעולם הקסום של הפרסום והתקשורת, להבין ולדעת על רזי המקצוע ולהישאר מעורים, אנרגטים, ומעורבים בחיי הבידור והפרסום באופן פעיל. תוכנית הלימודים רחבה וכוללת היקף רחב של נושאים מגוונים ומעניינים וחשיפה למערך שיווקי כולל ומרכיביו. ללומדים תינתן האפשרות ללמוד על ניהול ערוצי שיווק, כתיבת תוכניות שיווק, אסטרטגיה שיווקית, לימודי תקשורת שכנועית, עיתונאות ועוד היבטים רבים ומעניינים נוספים.

תחום הפרסום 'קורא' לך להכיר את ה'טראפיק' – אחראי מידע וחומרים, 'מדיה פלאנר' – איש רכש המדיה, 'פלאנר'- אחראי ביצוע מחקרי שוק, 'רעיונאי'- קופרייטר, 'ארט דירקטור'- אחראי תוכן עיצובי, וה'תקציבאי'- מנהל המשא ומתן כלכלי עם הלקוחות השונים. נשמע לך מעניין?, ברר עוד היום את מסלול הלימודים המתאים עבורך והצטרף לעולם הפרסום.