קורס שיווק

תחום השיווק הוא אחד מהתחומים המקצועיים, המתקדמים, היצירתיים וגם הרווחיים בארץ ובעולם. מערכי השיווק של ארגונים מובילים הם מערכי שיווק מיומנים ומשומנים אשר כוללים את השימוש במיטב הכלים העסקיים הקיימים.

כיום ברור לכולם – על כל חברה לגבש לעצמה תכנית שיווקית וליישם אותה בהצלחה. מוצר טוב, שירות טוב וצוות טוב הם פשוט לא מספיקים – שיווק החברה כלפי הלקוחות שלה בשוק בו היא פועלת מהווה פעולה הכרחית להצלחה עסקית! אז אם אתם אנשים בעלי חשיבה יצירתית, יכולות שיווקיות ועסקיות וחשוב מכך – רעבים להצליח בתחום, בואו ללמוד את אחד המקצועות החשובים ביותר בעולם העסקי – מקצוע השיווק.

עולם השיווק בעל האפשרויות הבלתי מוגבלות

שיווק עסקי, שיווק עצמי, שיווק מדיני – אלו רק חלק מסוגי השיווק שמקיפים אותנו מכל עבר. ואכן, לבד מחברות עסקיות אשר משווקות את המוצרים שלהן באמצעות אסטרטגיות שיווק כאלו ואחרות, מעניין לדעת שגם למדינות ולממשלות יש תכניות שיווק הן כלפי פנים והן כלפי חוץ באמצעותן הן פועלות בתחומי יחסי החוץ וההסברה. גם אנחנו כיחידים, עושים שימוש תדיר באמצעי שיווק שונים בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם לא – אנחנו משווקים את עצמנו בכל עת כמו בזמן ראיון עבודה, בעת מפגש עם אנשים חדשים, בעת ניסיונות שכנוע כאלו ואחרים ועוד.

אסטרטגיית שיווק – על משמעות המונח המפורסם

אסטרטגיית שיווק היא תחום שיווקי רחב בפני עצמו. חברות חיצוניות, משרדי מיתוג, משרדי פרסום, יועצים שיווקיים או עסקיים – כולם מכירים את המונח ועושים בו שימוש מקצועי תדיר. אסטרטגיית שיווק מתייחסת לתכנון מדיניות השיווק ודרכי הפעולה הספציפיות להשגת היעדים השיווקיים.

לבנייה וליישום מוצלחים של אסטרטגיה שיווקית כמה שלבים וביניהם בחינה ראשונית של הסביבה העסקית שבה פועל המותג, בחינת המצב בשוק הייעודי, הערכה וזיהוי הזדמנויות פוטנציאליות, גיבוש הצהרה עסקית מחייבת, הגדרה ובחירה של קהלי יעד רלוונטיים עבורם יבוצעו פעולות השיווק השונות, גיבוש אסטרטגיית מותג, גיבוש תמהיל שיווק, בניית תכנית שיווק ולבסוף, יישום התכנית ובקרה על תוצאותיה. תהליך בניית אסטרטגיית השיווק – בין אם קצרת טווח או בין אם ארוכה, מהווה את אחד היסודות החשובים ביותר לפעילותה השיווקית של החברה ואין ספק כי בניית אסטרטגיה זו, דורשת מיומנות מקצועית של אנשי שיווק מנוסים המתמחים בכך.

היכן תוכלו לעבוד לאחר לימודי קורס שיווק?

תחום השיווק הוא תחום עצום ונרחב ובהתאם, גם אפשרויות התעסוקה המוצעות לבוגרי קורס שיווק. החל מתפקידי שיווק במחלקות שונות בארגונים, דרך תפקידי פרסום ומכירות ייחודיים ועד לעבודה עצמאית כיועצי שיווק – אפשרויות העבודה בתחום הן רבות וטובות. חשוב לציין כי השוק העסקי בארץ צמא בכל עת לאנשי שיווק איכותיים ומצטיינים שיוכלו באמת לתרום לחברה ולמנף אותה לעבר הצלחה עסקית. לכן, אם אתם חושבים שיש לכם את הפוטנציאל המתאים, דעו כי מסלול עבודה מגוון, מרתק ובעל אפשרויות קידום מצוינות מחכה לכם לאחר ההכשרה המתאימה.

אז מה לומדים בקורס שיווק?

בקורסי השיווק המקצועיים כפי שמוצעים כיום על ידי מרכזי לימוד מובילים בארץ, אתם תקבלו את מעטפת הידע המקצועית הרלוונטית אשר תאפשר לכם להשתלב בתפקידי שיווק בהצלחה. בקורסי השיווק אתם תזכו להכיר את כלל המונחים המרכיבים את התחום ולקבל כלים מעשיים יוצאי דופן לעשייה מצליחה. בין שאר הנושאים הנלמדים בקורסי שיווק:

  • תפקיד השיווק במאה ה – 21.
  • אסטרטגיה עסקית והכנת תכנית שיווקית.
  • מגמות שוק בהווה ובעתיד.
  • התנהגות צרכנים בעידן השיווק.
  • מודלים לפילוח צרכנים.
  • תמהילי שיווק.
  • מחקרי שוק תומכים במערך השיווק.
  • מותג ומיצוב.
  • ערוצי שיווק ומכירה, שיווק באינטרנט.
  • עולמות הפרסום, יחסי הציבור והדוברות בדגשים שונים.

מוסדות מומלצים ללמידת קורסי שיווק

מכללת רמת גן

המכללה הותיקה אשר פועלת בחסותה של האוניברסיטה הפתוחה מקיימת קורס לימודי ניהול פרסום ושיווק. הקורס הוא קורס מקיף ביותר אשר נלמד במשך שני סמסטרים, אחת לשבוע בשעות הערב. בקורס המתקדם נלמדים כלל היבטי עולמות הפרסום והשיווק, לרבות מבוא לשיווק, התנהגות צרכנים, מידע שיווקי ומחקרי שוק, תכנון מערכות הפצה, הכנת תכנית שיווקית ועוד. בנוסף, נלמדים בקורס שלל נושאים הקשורים לעולמות הפרסום, המכירות וקידום המכירות. הקורס מוכר על חשבון הפיקדון ותנאי הקבלה אליו הם תעודת בגרות מלאה וכן ראיון אישי. למסיימים תוענק תעודת גמר מטעם המכללה.

המי"ל

המרכז הישראלי לניהול הוא מהמרכזים המובילים בארץ להכשרת מנהלים. באמצעות כלים חדשניים הלקוחים מעולמות העסקים העכשוויים, מקיים המרכז קורס ניהול שיווק אשר מיועד למנהלי שיווק, מנהלי תחומים ומותג בשוק מוצרי הצריכה, התקשורת והיי טק וכן ליזמים. הקורס המעמיק יקנה למשתתפים ארגז כלים עשיר ואפקטיבי לחשיבה שיווקית, הובלת מהלכים שיווקיים ועוד. הקורס מתקיים בכפר המכבייה ומציע למשתתפים הטבות והנחות רבות למקדימים להירשם.

מכללת היי טק

מכללת היי טק אשר מתמחה בהכשרות מקצועיות לתחום ההיי טק, מקיימת קורס ניהול שיווק מוצר בסביבת היי טק. הקורס הייעודי כולל הרצאות פרונטאליות בנוסף להתנסות מעשית בשטח וכאמור, מתמקד בדרישות הייחודיות והדינאמיות של שוק ההיי טק בארץ ובעולם. במהלך הקורס ילמדו המשתתפים נושאים רבים תחת ניהול שיווק המוצר כמו אופיו הייחודי של שוק ההיי טק, הגדרת אסטרטגיה למוצר, הכנת תכנית שיווקית למוצר, בניית הזדמנויות עסקיות ועוד. הקורס נלמד בהרצליה בשעות הבוקר ובהיקף של 40 שעות.

בואו להתמקצע בעולם השיווק – כי העתיד פשוט שם

עם התפתחותם המתמדת של ערוצי העסקים, הפרסום, הצרכנים ועוד, הצורך בשיווק איכותי ומצליח הוא כמובן ברור. תחום השיווק הוא תחום ענק – תחום מקצועי ובעל היבטים רבים הדורשים התמקצעות והכשרה רלוונטית. תפקידו של איש השיווק הוא תפקיד מפתח בכל ארגון וכדי שזה באמת יגיע להישגים שיווקיים, יממש את יעדי הארגון ויצליח בסביבה שבה הוא פועל, עליו לקבל כלים מקצועיים ולרכוש מיומנויות מובילות שיאפשרו לו להגיע להצלחה משמעותית.

קבל מידע על קורס שיווק
מלא פרטים לקבלת מידע חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד
יש לסמן מוסדות לימוד בהתאם למקום מגוריך

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר

קבל מידע על קורס שיווק
מלא פרטים לקבלת מידע מנציג טלפוני חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר