המכללה האקדמית גליל מערבי

ללמוד ולהרגיש את אווירת הצפון

המכללה האקדמית גליל מערבי נמצאת בסמוך ליישוב בוסתן גליל והיא מוסד מוכר להשכלה גבוהה שמעניק לימודים אקדמיים לתואר ראשון של אוניברסיטת בר אילן, במכללה האקדמית ישנו מגוון רחב מאוד של לימודים וגם "יחידה ללימודי חוץ" שבה ניתן ללמוד במסלולים של: אמנות, רפואה משלימה ותקשורת חזותית. עקב מספר התלמידים הרב שמגיע למכללה מדי שנה, המכללה מתכננת להרחיב את שטחה בעתיד ולהוסיף עוד מבני לימוד.

בית הספר למכינות של המכללה האקדמית גליל מערבי מציע שני מסלולים עיקריים: מכינה לבגרות ומכינה קדם אקדמאית וזאת כדי לתת סיכוי נוסף למי שלא הצליח בסיבוב הראשון של לימודיו בתקופת התיכון. הלימודים במכינה מאפשרים לתלמיד להשלים את תעודת הבגרות שלו וגם לקבל הכנה ללימודים אקדמיים. בית הספר למכינות של המכללה האקדמית גליל מערבי מקפיד על יחס אישי וחם תוך טיפוח התלמיד והדימוי העצמי שלו, צוות בית הספר מנסה להיות קשוב לתלמידיו ולתמוך בהם לאורך כל לימודיהם.

המעונות לסטודנטים של המכללה האקדמית גליל מערבי נמצאים בתוך המושב בוסתן הגליל, כאשר לכל סטודנט יש חדר משלו המרוהט במיטה, ספריה, שידה וארון, בתוך צריף המגורים נמצאים גם מקרר ושולחן בפינת האוכל. חדר גדול במעונות עולה בסביבות 800 ₪ בחודש ואילו חדר קטן עולה בסביבות 760 ₪ לחודש, התשלומים על המים, חשמל וגז נעשים בנפרד. בנוסף למעונות אלו ישנם גם כשמונה דירות סטודנטים בעיר עכו עצמה אשר גם בהן כל סטודנט מתגורר לבדו בחדר, השימוש בדירות אלו מחייב השתתפות בפעילות חברתית בעכו והמחיר עליהן הוא סמלי בלבד. כמו כן ניתן לגור במעונות בכפר הנוער מנוף או במעונות רגבה.

גם ללמוד וגם להיות חלק מהקהילה

המכללה האקדמית גליל מערבי פועלת רבות מתוך מטרה לסייע לקהילה שבתוכה היא נמצאת. המכללה מפעילה בהשתתפות הסטודנטים מספר פרויקטים שנועדו לתמוך בקהילה ולשפר את פני המחר הן מבחינה חברתית והן מבחינה סביבתית חלק מהפעילויות השונות של המכללה הן: פרויקט "אינפוזיה עליזה", עזרה בביה"ח נהריה, ניקוי חופי עכו, עיצוב מרכז "הפוך על הפוך" ועוד.

במכללה האקדמית גליל מערבי פועל המרכז לאבחון וטיפול בלקויות למידה וזאת מתוך מטרה לאבחן ולטפל בסטודנטים שסובלים מלקויות למידה ולאפשר להם להתמודד עם בעיות שונות הקשורות ללמידה כגון: קשיים בכתיבה או בהבעה בכתב, קריאה איטית, קושי באנגלית, הפרעות קשב וריכוז, קושי בארגון החומר הלימודי, קשיים בלימודי המתמטיקה, בעיות זיכרון, חרדה לפניי בחינות. לאחר האבחון הסטודנט מקבל המלצות טיפוליות המותאמות למקצועות אותם הוא לומד בנוסף להדרכה וייעוץ לאורך כל לימודיו.

המרכז להכוון תעסוקתי שבתוך המכללה האקדמית גליל מערבי הוקם מתוך מטרה לעזור לסטודנטים למצוא את דרכם בצורה הטובה ביותר בשוק העבודה, המרכז מסייע לסטודנטים להשתלב בעולם התעסוקה גם במהלך הלימודים באמצעות משרות חלקיות וגם בעזרה במציאת משרה מלאה בתחום המקצוע עם סיום הלימודים. המרכז מציע הדרכה בכתיבת קורות חיים, עזרה בניסוח מכתב הפניה למעסיק, הכנה לראיונות עבודה, הכוונה וייעוץ, ארגון יריד תעסוקה, ארגון סדנאות, פרסום הצעות עבודה ועוד.

ספריית המכללה האקדמית גליל מערבי

האוסף של הספרים בספריית המכללה הוא אוסף גדול ומגוון מאוד הכולל גם ספרות יפה וגם ספרי עיון ולימוד. בנוסף מצויים בספריה כתבי עת, מפות, קלטות וידאו, מאגרים של מבחנים, מאגרי מידע ועוד. בנוסף לשירותי ההשאלה הרגילים, הספרייה מספקת גם שירותי השאלה בין ספרייתיים בעבור ספרים שאינם נמצאים באוסף הספרייה והם מוזמנים מספריית אוניברסיטת חיפה. הספרייה מספקת גם שירותי ייעוץ בנוגע לשימוש בקטלוג הספרייה ובמאגרי המידע.

ייחודיות המכללה האקדמית גליל מערבי

לימודים בצפון מוקפים בירוק ובאווירה כפרית ניחוחה הם חלומם של הרבה סטודנטים שהיו רוצים לשנות קצת את מסלול חייהם ולשלב בלימודיהם האקדמיים גם חוויה שונה של מקום חדש עם נוף אחר ואוכלוסייה מיוחדת, תוך מגורים בעיר עכו עצמה או באחד היישובים הכפריים בסמוך לה. המכללה האקדמית גליל מערבי יכולה להגשים חלום זה ולהעניק חוויית לימודים שונה ומרתקת תוך שמירה על רמת לימודים מקצועית וגבוהה.

מסלולי הלימוד במכללה האקדמית גליל מערבי

  • פסיכולוגיה
  • קרימינולוגיה
  • לוגיסטיקה
  • סוציולוגיה ואנתרופולוגיה
  • מדעי המדינה
  • חינוך
  • כלכלה ומנהל עסקים
  • מדעי המחשב
  • לימודי מידע
  • היסטוריה של המזרח התיכון
  • תקשורת
  • משאבי אנוש
  • לימודי ביטחון
  • שימור מבנים
  • לימודי השואה
  • למידה ולקות למידה

מידע נוסף

כתובת: המכללה האקדמית גליל מערבי ת.ד. 2125 עכו 24121
טלפון: 04-9015100 פקס: 04-9015114


עוד על המכללה האקדמית גליל מערבי

לימודי סוציולוגיה במכללה האקדמית גליל מערבי להבין את מהותה של החברה במכללה איכותית עם תואר של בר אילן המכללה האקדמית גליל מערבי שוכנת בסמוך לעיר עכו בליבו של הגליל המערבי האיכותי והמתפתח, המכללה משרתת אוכלוסייה מגוונת מאוד של תושבי כל האזור להמשך קריאה »
לימודי ייעוץ חינוכי במכללה האקדמית גליל מערבי ייעוץ חינוכי האקדמית גליל מערבי – הכי גבוה והכי רחוק זה הכי עמוק במכללה האקדמית גליל מערבי לומדים כ- 4,000 תלמידים במגוון תוכניות לימוד, כאשר נותנת החסות והמעניקה תארים היא אוניברסיטת בר אילן (ברוב החוגים להמשך קריאה »
לימודי כלכלה במכללה האקדמית גליל מערבי לימודי כלכלה במכללה האקדמית גליל מערבי - מסלול מאתגר להשגת משרה נחשקת כ- 4,000 סטודנטים לומדים במכללה האקדמית גליל מערבי, הממוקמת בשטח השיפוט של העיר עכו. הלימודים נערכים בחסות אוניברסיטת בר אילן, ותארי הבוגר מוענקים להמשך קריאה »
לימודי משאבי אנוש במכללה האקדמית גליל מערבי מצוינות בשירות אינה הצהרת כוונות - היא תכנית פעולה המכללה האקדמית גליל מערבי נמצאת בתווך בין עכו העתיקה לבין הגנים הבהאים והיא מושפעת מאווירתם ומיופיים. מתוך כ – 4,100 הסטודנטים הלומדים בה כ 2,400 מהם להמשך קריאה »
לימודי קרימינולוגיה במכללה האקדמית גליל מערבי מתחייבים לספק לך את כל הידע הדרוש ומעבר לכך המכללה האקדמית גליל מערבי ממוקמת בין עכו העתיקה לבין הגנים הבהאיים בגליל המערבי. המכללה מעניקה תואר ראשון במגוון רחב של מסלולי לימוד, כאשר ישנם מסלולי לימוד להמשך קריאה »