לימודי הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת תל אביב

רוצים ללמוד הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת תל אביב? בואו לקרוא על תנאי הקבלה, המסלולים השונים ועוד.

אודות הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת תל אביב

אם אתם מחפשים מסגרת שתעניק לכם תשתית רחבה על נושאי ההנדסה והמדעים המדוייקים, ותסמיך אתכם בתפעול מערכות, ניהול, מחשבים ומערכות מידע, כדאי לכם לברר על הקורסים הנלמדים במסגרת לימודי הנדסה תעשייה וניהול. מדובר על תואר ראשון מעשי מקיף שמאפשר להתחיל מסלול ישיר לתואר שני.

למה כדאי ללמוד הנדסת תעשייה וניהול בתל אביב?

הבוגרים של האוניברסיטה מבוקשים על ידי חברות הייטק וחברות ותעשיות אחרות, ונהנים מהשמה בכירה בתפקידי מפתח וממשכורות עתק המתחילים ב10 אלפים ש"ח כבר לאחר התואר. הבוגרים נחטפים לאחר התואר, זאת בהתאם לציון הסופי שלהם כמובן.

מה זה הנדסת תעשייה וניהול?

אם אתם כרגע בכלל לא מבינים מה זה התחום הזה, אל דאגה. מדובר על מקצוע די כללי בהנדסה, שמאפשר לכם להתעסק במגוון של תחומים אחרי שתסיימו את התואר הראשון. הנדסת תעשייה וניהול, במשפט אחד, הינו תחום שעוסק בפתרון בעיות הנוגעות לניהול אנשים, תכנון מערכות ומקצועות ההנדסה. משום כך מהנדס תעשייה וניהול צריך להכיר נושאים כמו מתמטיקה, מדעי הטבע, מדעי ההנדסה, מחשבים ומערכות מידע, מדעי החברה והניהול, כדי שיוכל לפתור בעיות הנדסיות שנתקלים בהן בתעשייה ובמקומות עבודה שונים.

מה לומדים באוניברסיטת תל אביב?

במסגרת התואר תלמדו על: ניהול שרשראות אספקה, תפעול וניהול של מערכות, תיכון מערכי ייצור ומערכות שרות, חקר ביצועים, ניתוח תכנון ויישום של מערכות מידע לפיקוח ובקרה על תהליכים, ניתוחים כלכליים, איכות המוצרים ובקרת עלויות, חקר שיטות עבודה, כריית מידע וטכנולוגיית המידע, ניתוח ופתרון בעיות בהנדסת אנוש.

פרטים על הלימודים

הלימודים בהנדסת תעשייה וניהול נמשכים 4 שנים ומתקיימים במתכונת חד חוגית. בשנתיים הראשונות לומדים שיעורי חובה, ולאחר מכן מתמקצעים בהתמחות מסויימת.

תנאי קבלה להנדסת תעשייה וניהול בתל אביב

תנאי הקבלה במסלול זה הינם מאוד מחמירים, ומשתנים משנה לשנה. למרות זאת ניתן לציין כי נדרש ציון בגרות ממוצע של לפחות 90 וציון פסיכומטרי של לפחות 690.