לימודי ייעוץ ארגוני בבר אילן

במדריך זה תוכלו לקרוא פרטים מלאים על תואר שני בייעוץ ארגוני בבר אילן: תנאי קבלה, רמת הלימודים, המרצים וכל מה שצריך לדעת לפני ההרשמה לתואר.
בר אילן
אוניברסיטת בר אילן

מידע על ייעוץ ארגוני בבר אילן

בתכנית לימודים זו מקנים לסטודנטים הבנה תיאורטית ומופשטת של המקצוע של יועץ ארגוני, יחד עם הבנה מעשית של התהליכים הקיימים בארגונים ובשוק העבודה, שהינם בדרך כלל מורכבים מאוד. בוגר התואר השני מקבל במהלך לימודיו את היכולת המעשית, לייעץ ולעזור לארגוני לו-טק והי-טק כמו גם לארגונים ציבוריים ועמותות, כמעט בכל בעיה ארגונית שתקרה בדרכם.

ייעוץ ארגוני בבר אילן בהשוואה למסלולים מקבילים

השווה את תנאי הקבלה ואת רמת הלימודים בבר אילן מול מסלולים מקבילים:

אוניברסיטת בר אילן נחשבת לאחת מהיוקרתיות בארץ, בעלת רמה אקדמית גבוהה ומוניטין חזק. האוניברסיטה הוקמה בשנת 1955 ולומדים בה כ- 34,000 סטודנטים וכ- 1,800 דוקטורנטים. בנוסף ללימודים האקדמאים, שמה דגש, אוניברסיטת בר אילן, על השילוב הייחודי עם לימודי יהדות והמורשת היהודית. לאוניברסיטת בר אילן שלוחות במספר מקומות בארץ כדוגמת: אשקלון, ירושלים, עכו, צפת ועוד, בהם מתנהלים 6,300 קורסים בשנה. בתכנית התואר השני בייעוץ ארגוני, יקבלו הסטודנטים קורסים תיאורטיים ועדכניים, יחד עם קורסים וסדנאות פרקטיות.

מה לומדים בייעוץ ארגוני?

בתכנית הלימודים במסלול לימודי ייעוץ ארגוני נלמדים הנושאים הבאים: סדנאות בייעוץ ארגוני: אבחון ופיתוח ארגוני (פרקטיקום), הנחיית קבוצות, ייעוץ בין-אישי קורסים כללים: תיאוריה סוציולוגית, שיטות מחקר – כמותני ואיכותני, חברה ישראלית. קורסים בארגונים: פתרון בעיות וכתיבת דוחות ייעוץ (פרו-פרקטיקום) ניהול אסטרטגי, משאבי אנוש, התנהגות ארגונית, גלובליזציה ושוק העבודה.

פרטי המסלול

הצורך ביועצים ארגוניים, כדי שיעזרו ויסייעו לשפר את היכולות והביצועים של כל עסק, חברה או ארגון, גדל בגלל המציאות המשתנה בישראל ללא הרף, בה החברות מתמודדות ללא הרף, מול המתחרים בתוך השוק ומחוצה לו יחד עם תביעות השוק המשתנות תדיר. מסלול הלימודים של תואר שני בייעוץ ארגוני, מתנהל בימי חמישי אחר הצהרים בין השעות 14.00-21.30 ובימי שישי בין השעות 8.00-13.30 וזאת על מנת לאפשר לסטודנטים להמשיך את עבודתם ברוגע. הלימודים נמשכים שנה שלמה במרוכז, כלומר 3 סמסטרים כולל סמסטר הקיץ. בתכנית כל השעות הדרושות כדי לקבל תואר שני על פי הנחיות המל"ג . כלומר לאחר שנה אחת בלבד רוכשים הסטודנטים את התואר היוקרתי של ייעוץ ארגוני. בנוסף לידע התיאורטי, התכנית מכשירה את המשתתפים בה לייעוץ ארגוני, באמצעות הכשרה פרקטית, עבור מגוון רב של תפקידים ארגוניים כמו הדרכה, הנחיית קבוצות, ניהול ומשאבי אנוש.

תנאי קבלה לייעוץ ארגוני בבר אילן

עדיפות בקבלה למסלול ייעוץ ארגוני באוניברסיטת בר אילן, תינתן לבעלי ניסיון בייעוץ, ניהול או הדרכה. נדרשים שני מכתבי המלצה אחד מקצועי והשני אקדמאי. ציון ממוצע של 80 בתואר ראשון. B.A. בציון של 85 נקודות ומעלה.

מרצים בבר אילן

ד"ר ברוך שמעוני עומד בראש התכנית ובין השאר מרצים בה גם: ד"ר אורלי בנימין, ד"ר אבי שושני, ד"ר שני קונה, ד"ר ניסים ליאון, ד"ר אילן דיין, ד"ר עמוס רביב, ד"ר נדב גבאי, ד"ר טובה גמליאל, גב' תמר בליץ, מר איתמר רוגובסקי, מר אבנר יציב.

עלויות ומלגות

שכר הלימוד לתואר שני הכולל הוא 40,000 ₪. בסוף השנה יחולקו 5 מלגות בסך 6,000 ₪ כל אחת, למצטיינים. במסלול לימודים זה לא מחולקות מלגות סיוע.

קבל מידע על לימודי ייעוץ ארגוני
מלא פרטים לקבלת מידע חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד
יש לסמן מוסדות לימוד בהתאם למקום מגוריך

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר

קבל מידע על לימודי ייעוץ ארגוני
מלא פרטים לקבלת מידע מנציג טלפוני חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר