לימודי מנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה

לימודי תואר ראשון במנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה נועדו גם כדי לעזור לתלמידים להשתלב בהמשך בלימודי תואר שני גם במכללה עצמה וגם באוניברסיטאות בארץ ובחו"ל.

מנהל עסקים במכללת נתניה

ללמוד במכללה מוערכת מאוד בארץ ובעולם

המכללה האקדמית נתניה שהוקמה על ידי אנשי אקדמיה יוצאי אוניברסיטת בר אילן, הצליחה להשיג תוך 4 שנים בלבד מזמן הקמתה, הכרה של מוסד אקדמי מוכר מהמועצה להשכלה גבוהה. המכללה האקדמית בנתניה הוקמה כדי לספק את הצורך במוסד לימודי אקדמי גבוה שיהפוך לאוניברסיטת השרון. במכללה האקדמית נתניה ניתן ללמוד לתואר ראשון במסלולים הבאים: מדעי המחשב, משפטים, הנדסת תוכנה, מנהל עסקים, מדעי ההתנהגות, תקשורת, בנקאות ושוק ההון וביטוח, חלק מהמסלולים ניתן ללמוד גם בלימודי ערב.

מהות המסלול

בית הספר למנהל עסקים של המכללה האקדמית נתניה, מעניק לסטודנטים הכשרה ולימודים מעמיקים בכול התחומים הנוגעים לניהול, מסלול הלימודים בנוי כדי לתת לסטודנט את הכלים המתאימים אשר יאפשרו לו להשתלב בהצלחה בתפקידי הניהול הבכירים בתעשייה.

מטרות המסלול ויתרונות המסלול

לימודי תואר ראשון במנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה הינם לימודים המשלבים מסלולים מתחומים שונים הנוגעים בניהול, מתוך הבנה שמקצוע הניהול הוא מקצוע המשלב מגוון רחב מאוד של תחומים ועל המנהל לעתיד להבין כיצד פועל כול תחום וכיצד הוא משפיע על ניהול החברה.
לימודי התשתית במכללה האקדמית נתניה כוללים בין השאר: סטטיסטיקה, מתמטיקה, מדעי ההתנהגות, מדעי המחשב, כלכלה, חשבונאות, אנגלית, משפטים ולימודים כלליים. הלימודים הספציפיים בתחום זה כוללים בין השאר גם התנסות מעשית, לימודים אינטגרטיביים ועוד.
הלימודים במכללה האקדמית נתניה זוכים ליוקרה רבה בקרב הקהילה העסקית בארץ ובחו"ל.

המרצים

המרצים במסלול מנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה הינם מרצים מן השורה הראשונה, אשר יש להם את היכולת והניסיון לא רק להעביר את חומר הלימודים האקדמי, אלא גם להעביר את הניסיון האישי שלהם בניהול או בתחומים אחרים הקשורים להתמחויות במנהל עסקים.
דיקן ביה"ס הינו פרופ' יהושע ליברמן, סגן דיקן הינו ד"ר אמיר פלינט-גור, בין המרצים נמנים פרופסורים ודוקטורים כגון: פרופ' נאוה חרובי, פרופ' יעקב פיקאר, פרופ' עלי קרייזברג, ד"ר אופיר ברנע, ד"ר ליאמא דוידוביץ ד"ר גד רביד, ד"ר זיו רייך ועוד מרצים רבים ומוכשרים.

תנאי קבלה

תנאי הקבלה במכללה האקדמית נתניה הינם: תעודת בגרות מלאה בממוצע משוקלל של 90 לפחות, או תעודת שוות ערך מחו"ל, או תעודת גמר של מכינה קדם אקדמית, או תואר אקדמי ממוסד מוכר שהקבלה היא על סמך ממוצע התואר. הבחינה הפסיכומטרית מגדילה את סיכויי המועמד להתקבל למכללה כאשר הציון הפסיכומטרי מהווה 25% מהחישוב ואילו הציון בבחינת הבגרות מהווה 75% ממנו, מועמדים בעלי ציוני בגרות טובים יוכלו להתקבל ללא צורך בבחינה הפסיכומטרית.
בקבלה ללימודי מנהל עסקים, המכללה האקדמית נתניה מעניקה שיקול מיוחד לציוני מקצועות האנגלית והמתמטיקה בבחינות הבגרות וגם ניסיון ארגוני/ניהולי באם ישנו, הינו שיקול חיובי בסך שיקולי הקבלה ללימודים. כול המועמדים מחויבים להשתתף בקורס הכנה במתמטיקה ולעבור אותו בציון של מינימום 70.

עלויות ומלגות

שכר הלימוד לשנה במכללה האקדמית נתניה הוא כ- 28,900 לשנה על פי הפרסום באתר המכללה.
תושבי נתניה זכאים למלגה בגובה של 7.5%, אשר תעזור להם לממן את לימודיהם. כאשר שני בני הזוג לומדים במכללה האקדמית נתניה הם זוכים למלגה של 5% משכר הלימודים. כמו כן ישנן מלגות ללוחמים בצה"ל, מלגות בזכות עזרה לקהילה כגון מלגות פרויקט פר"ח. מלגות קרן שטיינמץ, מלגות קרן רוטרי, מלגות קרן אימפקט ועוד. באתר של המכללה ניתן למצוא תיאור מפורט של המלגות והזכאים למלגות.
המכללה האקדמית נתניה מעניקה גם הלוואות נוחות למימון שכר הלימוד הודות לשיתוף הפעולה שלה עם מספר סניפי בנקים בעיר נתניה.